Tuotteiden tilaaminen
Voit tehdä tilauksesi verkkokaupan ostoskorin kautta. Saat tilauksestasi automaattisesti tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Mikäli et jostain syystä saa tilausvahvistusta, otathan meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen mira@hyvinvointipistecharlotta.fi
Toimitustavat
Tilauksesi käsitellään mahdollisimman pian. Valmistamme kaikki tuotteet asiakaskohtaisesti tilauksen saatuamme ja toimitamme tuotteet postitse noin 2 viikon kuluessa tilauksesta. Ruuhkaisimpina aikoina, kuten koulujen ja päiväkotien alkamisen aikaan heinä-elokuussa toimitusaika saattaa olla hieman pidempi. Huomioithan tämän tilausta tehdessäsi.
Maksutavat
Maksupalvelun tarjoaa Verifone Finland Oy (0943819-9). Verifone Finland Oy on Finanssivalvonnan toimiluvan saanut maksulaitos. Maksutapahtumat toteutetaan Verifone Finland Oy:n suojatussa tietoturvallisessa maksuympäristössä. Yleisimpien verkkopankki-, kortti- ja muiden maksujen vastaanottajana tiliotteella sekä mahdollisilla korttilaskuilla näkyy Verifone Finland Oy, joka välittää maksut kauppiaalle. Muiden maksutapojen osalta Verifone Finland Oy toimii maksutapahtumatietojen välittäjänä, jolloin maksun vastaanottajana näkyy Tarrataivas.
Verifone Finland Oy
Keskuskatu 1 A
00100 Helsinki
Asiakaspalvelu: 020-7535192
Sähköposti: kuluttaja@verifone.fi
www.verifone.fi
Asiakastilin perustaminen
Voit halutessasi rekisteröityä verkkokauppamme asiakkaaksi ja näin nopeuttaa asiointia verkkokaupassa seuraavilla kerroilla. Rekisteröityminen on maksutonta. Rekisteröidyttyäsi Sinulle muodostuu pysyvä asiakastili, minkä kautta on mahdollista tehdä tilauksia ilman, että Sinun pitää joka kerta erikseen syöttää omia tietojasi.
Tuotteiden tilaaminen ei edellytä rekisteröitymistä.
Voidaksesi rekisteröityä ja luoda asiakastilin Sinulla on oltava voimassaoleva sähköpostiosoite. Sähköpostiosoitteesi toimii käyttäjätunnuksenasi.
Sinun tulee antaa itsestäsi oikeat tiedot asioidessasi verkkokaupassa ja rekisteröidyttyäsi verkkokaupan asiakkaaksi. Nimimerkin tai vastaavan käyttäminen ei ole sallittua. Sinulla saa olla ainoastaan yksi voimassaoleva rekisteröinti. Asiakas vastaa antamiensa tietojen oikeellisuudesta ja on velvollinen ilmoittamaan tietojen muuttumisesta, jotta tuotteet toimitetaan oikeaan osoitteeseen.
Myyjällä on oikeus sulkea asiakkaan tunnukset sekä lakkauttaa verkkokaupan asiakastili mikäli asiakas toimii vastoin yllä mainittuja ohjeita.
Hinnat
Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron (24 %). Tarrataivas pidättää itsellään oikeuden hinnanmuutoksiin, eikä vastaa mahdollisista virheistä tuotetiedoissa.
Toimituskulut
Tarrataivas toimittaa yli 10e tilaukset veloituksetta
Palautus- ja vaihto-oikeus
Kaikki tuotteet tehdään tarkalleen asiakkaan tilauksen mukaan, joten varmista huolellisesti tilauksesi ennen sen lähettämistä. Tarkista, että koko, muoto, väri ja teksti ovat oikein. Viallisilla tuotteilla on kuluttajasuojalain mukainen 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Kaikissa vaihto- ja palautus asioissa pyydämme kuitenkin olemaan ennen palautusta yhteydessä sähköpostitse asiakaspalveluun mira@hyvinvointipistecharlotta.fi. Valitettavasti emme vastaanota palautuksena tuotteita, joissa virhe on tapahtunut asiakkaan puolella tilauksen yhteydessä, kuten kirjoitusvirhe tekstissä, väärä tarran muoto tai väri tms.
Huomioithan, että tarrojen värisävy saattaa hieman poiketa verkkokaupassa näkyvästä esimerkkisävystä. Korvaamme tarrat jos kyseessä on selkeä virhe meidän puoleltamme esim. selkeästi väärä väri. Koska teemme tuotteet täysin asiakkaan tilauksen mukaan, emme korvaa tuotteita, joissa tarra on virheetön ja tilauksen mukainen, mutta asiakas on tyytymätön esim. itse valitsemansa värin sävyyn.
Tilauksen peruuttaminen
Mikäli haluat peruuttaa tilauksen ja tuotteen valmistusta ei ole vielä aloitettu, voitte peruuttaa sen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos tuotteen valmistus on jo aloitettu, ei tilausta voi enää perua. Mahdollisissa virhetapauksissa menetellään palautus ja vaihto-oikeuden mukaisesti (kts edellä kohta ”Palautus- ja vaihto-oikeus”).
Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset
Joskus paketit voivat vaurioitua huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilatut tuotteet ovat vaurioituneet, tee asiasta heti vahinkoilmoitus postissa. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme uusien tuotteiden toimittamiseksi.
Ylivoimainen este
Tarrataivas ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy yrityksen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten lakosta, yleisen liikenteen häiriytymisestä tai muusta vastaavasta yrityksen toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.
Riitojen ratkaisu
Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia ja mahdolliset oikeuteen menevät riitaisuudet Tarrataivaan ja ostajan välillä ratkaistaan Tarrataivaan kotipaikan tuomioistuimessa.
Asiakaspalvelu
Mikäli sinulla on vielä jotain kysyttävää, niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse: mira@hyvinvointipistecharlotta.fi
Oikeudet muutoksiin pidätetään.
IBAN: FI12 5680 7520 0501 89
Rekisteriseloste/Tietosuojaseloste
Henkilötietolainsäädännön mukainen tietosuojaseloste (erit. henkilötietolaki, 523/1999, 10 ja 24 §).
(seloste päivitetty 22.5.2018)
Rekisterin pitäjä
Tarrataivas
Jaakonkuja 5 as 18
13720 Parola
Y-tunnus 2052157-5
Rekisteriasioita hoitava henkilö
Tarrataivas/Mira Kivistö
sposti: mira@hyvinvointipistecharlotta.fi
Rekisterin nimi
Tarrataivas asiakasrekisteri
Rekisteröityminen
Tilauksen voi tehdä vierailijana tai rekisteröitymällä asiakkaaksi
Ensimmäisen tilauksen yhteydessä henkilön tulee joko
a) liittyä kanta-asiakkaaksi Tarrataivaan asiakasrekisteriin ilmoittamalla nimensä sekä muut pakolliset tiedot
tai tehdä tilaus rekisteröitymättä eli vieraana
b) antaa suostumuksensa siihen, että Tarrataivas rekisteröi henkilötiedot (nimi, osoite, puhelin, sähköposti) asiakasrekisteriinsä. Vierailijana tehdystä tilauksesta tallennetaan vain tilauksen käsittelyn kannalta tarpeelliset tiedot kuten nimi- ja osoitetiedot.
Liittymällä Tarrataivaan kanta-asiakkaaksi voit tehdä ostoksesi jatkossa nopeammin, olet ajan tasalla tilauksesi käsittelyvaiheista ja voit tarkastella aiemmin tekemiäsi tilauksia.
Rekisterin pitämisen peruste
Rekisteri on Tarrataivas asiakasrekisteri. Rekisterissä olevat henkilöt ovat joko rekisteröityneet Tarrataivaan asiakkaiksi tai ovat ostaneet tuotteita verkkokaupasta.
Rekisterin käyttötarkoitus
Tilauksen teon yhteydessä asiakkaasta tallentuu vain tilauksen käsittelyä edellyttävät tiedot suojattuun verkkokauppajärjestelmäämme sekä sähköpostiinne. Henkilötietoja käsitellään tilauksen, laskutuksen, perinnän, asiakkaan yhteydenottojen, asioinnin, asiakaskyselyiden, palveluiden kehittämisen, raportoinnin, markkinoinnin ja muiden asiakkuuden hoitamiseen liittyvien toimenpiteiden yhteydessä. Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain sallimissa ja edellyttämissä rajoissa. Tietoja ei luovuteta eteenpäin kolmannelle osapuolelle, eikä niitä käytetä markkinointiin ilman asiakkaan hyväksyntää. Asiakkaan henkilötiedot säilyy järjestelmässämme kaksi vuotta edellisestä tilauksesta. Sen jälkeen ne poistetaan.
Rekisterin sisältämät tiedot
Henkilörekisteri sisältää seuraavia tietoja:
Henkilön etu- ja sukunimi
Sähköpostiosoite
Postiosoite
Puhelinnumero
Tiedot käsitellyistä tilauksista
Syntymäaika, sukupuoli, kielitunnus, tiedot markkinoinnin luvista ja kielloista
Rekisterin suojaus
Tarrataivaan asiakasrekisteriä käsitellään luottamuksellisesti. Rekisteri on asianmukaisesti suojattu ulkopuolisilta palomuureilla ja muilla teknisillä suojakeinoilla, kuten salasanoilla. Rekisteriä ei säilytetä paperitulosteena, eikä erillisinä tiedostoina verkkokaupan järjestelmän ulkopuolella. Järjestelmän tietoihin pääsevät ainoastaan Tarrataivaan henkilökunta tai muut henkilöt joilla on siihen työnsä puolesta oikeus. Näiden lisäksi tarvittaessa myös tietojärjestelmien ylläpitäjät. Jokaisella rekisterin käyttäjällä on henkilökohtainen käyttäjätunnus ja salasana. Kaikkia rekisterin käyttäjiä sitoo vaitiolovelvollisuus.
Tietojen luovutus
Tarrataivas ei luovuta asiakasrekisterin tietoja kolmansille tahoille. Tarrataivas voi kuitenkin luovuttaa asiakastietoja viranomaisille voimassaolevan lainsäädännön sallimissa ja velvoittavissa rajoissa.
Tarkastusoikeus
Asiakkalla on henkilötietolain perusteella tarkastusoikeus hänestä tallennetuihin tietoihin Tarrataivaan asiakasrekisteriin.
Tarkastuspyyntö tulee lähettää kirjallisena osoitteeseen:
Tarrataivas
Jaakonkuja 5 as 18
13720 Parola
sposti: mira@hyvinvointipistecharlotta.fi
Tarrataivas vastaa kirjallisesti esitettyihin tietojen tarkastuspyyntöihin kirjattuna kirjeenä 3 kuukauden sisällä tarkastuspyynnön esittämisestä.
Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
Asiakkaalla on oikeus kieltää yritystä käsittelemästä itseään koskevia tietoja markkina- ja mielipidetutkimuksia tai suoramarkkinointia varten. Rekisteröitynyt asiakas voi asettaa kiellon verkkokaupassa tai ilmoittaa siitä Tarrataivas-verkkokaupan asiakaspalveluun ( sposti: mira@hyvinvointipistecharlotta.fi).